Contact - financieel
Heb je een vraag over je factuur of over een incasso?
Hieronder vind je de 2 meest voorkomende vragen, misschien staat je antwoord er al tussen.
Vraag:
Ik heb een factuur/incasso ontvangen en geen pakket gekregen.
Antwoord:
Je krijgt bij Kinderboekerij de factuur/incasso altijd pas ná ontvangst van het pakket. De factuur is dus waarschijnlijk voor het pakket wat je reeds (geruime) tijd in bezit hebt. Er staat altijd een periode vermeld op de factuur en bij de incasso. Controleer deze altijd. Wanneer een eerste incasso niet is gelukt (bijv. wegens onvoldoende saldo of administratieve redenen) kan Kinderboekerij de incasso op een later moment, soms pas een maand later, alsnog uitvoeren.
Je krijgt bij Kinderboekerij de factuur/incasso altijd pas ná ontvangst van het pakket. De factuur is dus waarschijnlijk voor het pakket wat je reeds (geruime) tijd in bezit hebt. Er staat altijd een periode vermeld op de factuur en bij de incasso. Controleer deze altijd. Wanneer een eerste incasso niet is gelukt (bijv. wegens onvoldoende saldo of administratieve redenen) kan Kinderboekerij de incasso op een later moment, soms pas een maand later, alsnog uitvoeren.
Vraag:
Ik heb mijn abonnement (vorige maand) opgezegd en nu krijg ik toch nog een factuur/incasso.
Ik heb mijn abonnement (vorige maand) opgezegd en nu krijg ik toch nog een factuur/incasso.
Antwoord:
In de meeste gevallen ontvang je na je opzegging nog een laatste pakket i.v.m. de maand opzegtermijn. Daar hoort ook nog een laatste factuur/incasso bij. Omdat je bij Kinderboekerij altijd pas achteraf betaalt eindigt het altijd met een factuur/incasso.
In de meeste gevallen ontvang je na je opzegging nog een laatste pakket i.v.m. de maand opzegtermijn. Daar hoort ook nog een laatste factuur/incasso bij. Omdat je bij Kinderboekerij altijd pas achteraf betaalt eindigt het altijd met een factuur/incasso.
Heb je een vraag over je factuur of over een incasso?
Hieronder vind je de 2 meest voorkomende vragen, misschien staat je antwoord er al tussen.
Vraag: Ik heb een factuur/incasso ontvangen en geen pakket gekregen.
Antwoord:
Je krijgt bij Kinderboekerij de factuur/incasso altijd pas ná ontvangst van het pakket. De factuur is dus waarschijnlijk voor het pakket wat je reeds (geruime) tijd in bezit hebt. Er staat altijd een periode vermeld op de factuur en bij de incasso. Controleer deze altijd. Wanneer een eerste incasso niet is gelukt (bijv. wegens onvoldoende saldo of administratieve redenen) kan Kinderboekerij de incasso op een later moment, soms pas een maand later, alsnog uitvoeren.
Je krijgt bij Kinderboekerij de factuur/incasso altijd pas ná ontvangst van het pakket. De factuur is dus waarschijnlijk voor het pakket wat je reeds (geruime) tijd in bezit hebt. Er staat altijd een periode vermeld op de factuur en bij de incasso. Controleer deze altijd. Wanneer een eerste incasso niet is gelukt (bijv. wegens onvoldoende saldo of administratieve redenen) kan Kinderboekerij de incasso op een later moment, soms pas een maand later, alsnog uitvoeren.
Vraag:
Ik heb mijn abonnement (vorige maand) opgezegd en nu krijg ik toch nog een factuur/incasso.
Ik heb mijn abonnement (vorige maand) opgezegd en nu krijg ik toch nog een factuur/incasso.
Antwoord:
In de meeste gevallen ontvang je na je opzegging nog een laatste pakket i.v.m. de maand opzegtermijn. Daar hoort ook nog een laatste factuur/incasso bij. Omdat je bij Kinderboekerij altijd pas achteraf betaalt eindigt het altijd met een factuur/incasso.
In de meeste gevallen ontvang je na je opzegging nog een laatste pakket i.v.m. de maand opzegtermijn. Daar hoort ook nog een laatste factuur/incasso bij. Omdat je bij Kinderboekerij altijd pas achteraf betaalt eindigt het altijd met een factuur/incasso.
Heb je een andere vraag, vul dan het formulier hieronder in
en we zullen je z.s.m. helpen.
en we zullen je z.s.m. helpen.
Heb je een andere vraag, vul dan het formulier hieronder in
en we zullen je z.s.m. helpen.
en we zullen je z.s.m. helpen.